0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

נער מקא"ם בצרות כלכליות. מה לעשות?

נער מקא"ם בצרות בן 19 | כתב את השאלה ב-03/02/22 בשעה 15:27

היי, אני חייל בשירות חובה כבר כמה חודשים, לאחרונה הוריי התגרשו ואמא שלי נאלצה לעבור לדירת שכירות ללא יכולת לצאת לעבוד מה שמותיר אותה עם הבטחת הכנסה של 2000 שקלים בחודש, לצורך הדוגמא שכירות, אוכל והכל וכבר אנחנו מגיעים ל4500-5000 לחודש, מה שהוביל אותי למצב שאני חייב לצאת מצה"ל בשביל לעבוד ולפרנס ולתמוך בה ככל האפשר, אחרת מהר מאוד אני אמצא את עצמי איתה ברחוב.
כרגע אני עושה יומיות ויוצא ב17:00 מהבסיס ואין לי שום דרך לתמוך בה כלכלית חוץ מלזרוק לה מהמשכורת הצבאית והקטנה שלי כל חודש (מה שכמובן לא עוזר). פניתי למפקד שאמר לי לפנות למשקית ואמרתי לו שמשקית לא תעזור לי כי עוד 300-500 שקל בחוגר ממש לא יעזרו לי להציל את הבית שלי (רק לצאת, לעבוד ולהביא משכורת מכובדת) משם פניתי גם למפקד בסיס ומה שהוא אמר לי זה שהוא יארגן לי היתר עבודה ושאוכל להתחיל לעבוד כשאסיים כל יום ב17:00 בערב!! לצורך הדוגמא אני רק מסיים ב17:00 ומשם לוקח 3 אוטובסים לבית, ככה שיוצא שאני מגיע בסביבות 19:00 כל יום וזה בטח לא מותיר לי שום סיכוי לעבוד ולפרנס כמו שצריך היות ואני המפרנס היחידי במשפחה...
כרגע אני מרגיש שממש מזלזלים ולוקחים את הבקשה שלי כמובן מאליו כי לא מבינים את גודל הצרה שנקלעתי אליה. פניתי שוב למפקד וביקשתי ממנו לראות קב"ן בדחיפות.
מה עליי לעשות בשביל לצאת? יש לי שיחה עם הקב"ן אוטוטו ואני צריך כיוון, יש לי גם קה"ס 50 שאולי יעזור לי בכל התהליך הזה של היציאה?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (0) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

טרם נכתבו עצות לנער מקא"ם בצרות, כתיבת עצה כעת

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות