שאלה 353130
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

בן הזוג וחבר שלו ייעצו לילדה בת 16 על דברים מיניים וזה הכעיס אותי, אני מגזימה?

אנונימית בת 23 | כתבה את השאלה ב-20/06/22 בשעה 19:40

שלום לכולם, אני באמת אשמח לעצה בנושא הבא, כי הנושא הזה הכעיס אותי מאוד וגרם לי להתרחק מבן זוגי הנוכחי מאוד. (הוא מצידו טוען שאני מגזימה וזה לא היה ככה).
אז הכל התחיל בזה שבן זוגי וחבר שלו (בני 24-25) שיחקו משחק מחשב ומצאו במשחק מישהי ישראלית בת 16, הם הביאו אותה לשרת הדיסקורד (תוכנה שמדברים בה גיימרים) המשותף שלנו ונכנסו לערוץ מסויים בשרת כדי לדבר ולשחק ביחד. (שזה בסדר אין לי בעייה עם זה) אבל אז, אותה נערה התחילה לדבר איתם על נושאים מיניים ולבקש מהם עצות!! היא ציינה שהיא ״רטובה בתחתונים״ ומה היא עשתה עם מישהו שהיא מכירה יום לפני, וביקשה מבן זוגי וחבר שלו עצות מיניות, וכל פעם שהיא נכנסת לשרת כשאנחנו משחקים ביחד היא מפריעה באמצע לומר עוד כמה דברים מיניים, אציין גם שהיא ביקשה מחבר שלו לבוא למועדון (אחרי יומיים שהיא מכירה אותו ואת בן זוגי.) כמובן שאני התעצבנתי ממש והפסקתי לדבר עם שניהם - בן זוגי וחבר שלו. הם לא הבינו מה הם עשו עד שמי שהיה איתם ואיתה בשיחה באותו הזמן סיפר להם. שתבינו שזה בן אדם שלא סיפרתי לו כלום על הסיטואציה והוא מה לא בסדר פה יותר מבן זוגי וחבר שלו. הוא סיפר לבן זוגי ולחבר שלי שאני לא מדברת איתם כי ״אני חושבת שהם פדופילים״.
והם בתגובה תקפו אותי ושאלו ״את באמת חושבת שאנחנו פדופילים??״
התעצבנתי ועניתי שכן. כי מי נותן עצות מיניות לילדה בת 16 וזורם עם מה שהיא אומרת? במיוחד כשאתה בזוגיות. או אפילו לחשוב אם להסכים להצעת מפגש שלה במועדון (לגבי החבר שלו). זה הגעיל אותי בצורה שלא עולה על הדעת, בחיים לא חשבתי שהם יכולים להגיע לרמה כזאת, אני מכירה את בן זוגי ואת חבר שלו המון זמן ואני התאכזבתי משניהם. לא ציפיתי שהם באמת ידברו ככה יומיים עם ילדה בת 16 וגם כשאני מפסיקה לדבר איתם, לא להבין מה בסדר בסיפור. והכי גרוע זה שבן אדם שהיה שם בשיחה ולא אמרתי לו כלום - הבין יותר מהם מה לא בסדר.

מה אתם חושבים, אני באמת ״מגזימה״? או שאני צודקת שככה לא מדברים וזורמים עם ילדה בת 16 שמבקשת עצות מיניות בזמן משחק? אם היא הייתה משחקת איתם בלי להכניס דברים מיניים מילא… אשמח לשמוע מה דעתם בנושא.
ולגבי בן זוגי - היו המון נורות אדומות בדרך אבל זה הנושא שהכי החליא אותי וגרם לי להתרחק ממנו עד כדי כך שאני לא מסוגלת להסתכל לו בעיניים.

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (7) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות