שלום
משהו מעט טיפשי (או מוזר) קרה לי עם חבר.
חבר שלי עובד באחת מחברות הסלולר הגדולות והוא בעצם נותן שירות שם.
בקיצור, באתי, קניתי ממנו מוצר (בשביל שיהנה מעמלה) ובסוף היום קיבלתי הודעה על כך שצריך לדרג אותו...
שלחתי לו ווצאפ עם צילום של הבקש לחוות דעת ורדמתי לו מאוד במפורש בווצאפ "אני אדרג אותך 1 מתוך 10 על השירות היום"
אז הוא ענה: לך על זה, מוזמן לפנות לשירות לקוחות.
וכתבתי לו שוב: "אתה בטוח?"
הוא ענה: כן, אולי ככה יפטרו אותי יותר מהר.
אז... דירגתי אותו 1 מתוך 10 והוספתי בחוות דעת שהוא היה כלכך גרוע שעדיף שיעבוד בחנות להכנת מיצים ולא אצלם.
יומיים לאחר מכן החבר מתקשר אלי ואומר "אתה באמת דרגת אותי 1?" אמרתי לו שכן.
הוא היה בשוק, לא חשבתי שהתכוונתי ברצינות...
סיפר לי שמנהל הסניף שלו עצבני ורוצה לבטל לו את כל עמלות המכירה החודש בגלל התקרית (כי כביכול הסניף שלהם טוב ועצם זה שהוא נתן שירות לא טוב זה פגע בהם)
אז עכשיו הוא ביקש ממני שאם מתקשרים אלי להגיד שזה היה בצחוק ולא בכוונה.
אני מתלבט.
מצד אחד אפשר להגיד את ה"אמת" מצד שני הוא ממש כעס וצעק עלי ופגע בי עם הגישה הזו...
להגיד להם שזה היה בצחוק (אם מתקשרים אלי מהשימור לקוחות) או להתעלם?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות