היי
נקלעתי למצב לא נעים בעבודה בגלל המנהל שלי ואני רוצה לדעת מי צודק בסיפור לדעתכם.
בכללי אני לא מסתדר עם המנהל הזה כי הוא משקר הרבה, הוא מהסוג שחושב רק אחרי מעשה ומתחנף לכולם.
אני בכוונה הולך לתאר בצורה עמומה את המקרה בלי להכנס יותר מידי לפרטים של העבודה.
הייתה עבודה מסויימת שנחלקה בין מספר עובדים בצוות שלי והתוצאות יצאו לא מדוייקות כך שצוות אחר הוצג באור לא טוב שלא בצדק.
אני קיבלתי את עיקר כובד העבודה ולכן אצלי היה את עיקר האי דיוק.
האי דיוק נגרם בגלל שהמנהל שלי לא חשב לדייק בחישוב, לא עבר עם כל אחד בצוות על הכמויות במטרה לדייק ואחר כך פירסם דוח שגוי ולא הוגן כלפי הצוות השני. יצא שאצלי יצאה הכמות הכי לא מדוייקת.
לא ידעתי שהוא מתכנן לשלוח דוח כזה, כי אם כן הייתי יודע, הייתי אומר לו שיוריד מהכמות שלי כי זה לא מדוייק ולא הוגן כלפי הצוות השני.
המנהל של הצוות השני ראה את הדוח וענה תשובה חריפה שמופנית בעיקר אלי כי אצלי הייתה את הכמות הכי לא מדוייקת.
הראש צוות שלי בתגובה ענה לו שהוא יבדוק את החישוב שוב.
מכל הדבר הזה אני יצאתי האשם למרות שלא אני כתבתי את הדוח ולא הייתי מעורב בזה בכלל. לא ידעתי שהוא הולך לשלוח דבר כזה, קיבלתי את הדוח הזה כמו כולם.
עכשיו כולם מסתכלים עלי בתור העובד הבעייתי והמנהל שלי יצא מזה בסדר.
אני יודע שהוא שקרן ושהוא בטח התמחק מזה עם השקרים וההתחנפויות שלו.
אני שוקל להתפטר כי זו באמת תחושה קשה לקבל את עיקר כובד העבודה ושרואים אותי כבעייתי על טעות שהראש צוות עשה.
מי צודק לדעתכם בסיפור ואיך אני צריך לפעול?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות