היי
רציתי לשתף ולהתייעץ מה ניתן לעשות במצבים בהם יש אנשים שאני מכיר, בא להגיד להם שלום או לפעמים קורא להם והם מתעלמים
קרה לי כמה פעמים עם אנשים ספציפים כמה פעמים, יש אנשים שלפעמים לא שומעים או לא מרוכזים, אני מבין, גם לי זה יכול לקרות, אבל אלה אנשים ספציפים שזה קורה בקביעות
בין אם זאת מישהי מהלימודים שראיתי ברכבת ואמרתי לה שלום. היא הסתכלה עליי והתעלמה באלגנטיות ובסוף כשלא היה מקום פנוי בקרון, היא באה ושאלה אם אפשר לשבת לידי, כמובן אמרתי לה שכן אבל לא דיברתי איתה במהלך הנסיעה. גם במכללה ניסיתי כמה פעמים לדבר איתה והיא פשוט התעלמה
מקרה דומה עם מישהו שהוא "חבר", או יותר נכון חבר של חברים טובים אליי, כשאני אומר לו שלום כשאני רואה אותו הוא פשוט מתעלם ממני, אני בא אליו ישירות והוא מתעלם עדיין
ויש עוד מקרים עם אנשים
עכשיו זה ממש מעליב, שלא מתייחסים, אני מצד אחד מרגיש שאני רוצה לשרוף אותם ופשוט להתעלם מקיומם לגמרי אבל מצד שני אני לא רוצה לרדת לרמה שלהם ולהיות בוגר
אבל זה לא נעים להרגיש ככה
אשמח לדעת מה אתם הייתם עושים במצבים כאלה? האם אתם גם ככה מרגישים מאנשים אחרים?
תודה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2026