שלום, אני לא רוצה ילדים בכלל וחבר שלי יודע.
ראיתי במיקרה שמוכרים בשיין בדיקת הריון חיובית מזוייפת אבל עוד ממש השקיעו, שזה מגיע עם מסך ריק ואז כשיפגוש נוזל כולשהו יצא שני קווים.
אני מתה לראות את התגובה של חבר שלי אבל מפחדת שזה יהיה מוגזם והוא יעלב, כזה סתם להגיד כבר כמה ימים כואבת לי הבטן ויש לי בחילות, הציעו לי לעשות בדיקת הריון, ואז לעשות בבוקר שתן לכוס ולהגיד לו אתה יכול לבדוק לי רגע ואז להודיע מה יצא? ואז כשיגיד שני קווים לראות אם הוא שמח או עצוב ואז להגיד ״זה היה מתיחה״.
אבל לא תיכננו הריון, אני מפחדת שיבהל מידי או יתעלף.
אם יש לכם להציע תסריט מתיחה אחר אשמח.
פעם על האקס שלי שיקרתי שאני בהריון והוא אמר אז זה אומר שאנחנו צריכים להתחתן, ואז אמרתי לא, אני אעשה הפלה, ואחרי שאמרתי לו שזה היה מתיחה הוא עשה לי דברים מגעילים אבל לא ניראלי שזה היה בגלל זה.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2026