בשנים האחרונות גיליתי שיש לי אפוטרופוס וזאת אמא שלי אני בגיר עם השכלה תקינה אומנם לא עובד ואין חברים ואין רישיון לאוטו זה לא אומר שאני מפגר עכשיו זה מאוד מפריע לי גורם לדיכאון
אבל בתכלס אני כבר לא יודע מי אני מה עושים
אני יודע שלא אקבל תשובה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות










































2026