היי,
לפני כחצי שנה רכשתי מכשיר מדגם גלקסי בחנות פלאפונים,
שילמתי במזומן (קיבלתי הנחה על כך) והובטח לי שהמכשיר חדש עם אחריות.
לאחר שבוע הפלאפון לא נטען ובנוסף הסוללה נגמרה מהר מדי, חזרתי למוכר והוא טען שאני הרסתי את השקע טעינה ושאשלם 130 על תיקון,
מובן שטענתי שלא הגיוני שיש לי מכשיר בקושי שבוע וכבר יש בו הרבה תקלות, הסוללה והשקע טעינה השבור, הוא סירב לשמוע ודרש שאשלם
הלכתי לחנות אחרת שמתמחה בתיקונים, המוכר בדק את המכשיר ואמר לי באופן חד משמעי שהמכשיר מחודש(!) כשבחנות בה רכשתי את הפלאפון נאמר לי בוודאות שהמכשיר חדש ושילמתי על מכישר חדש!!
שלחתי את אבא שלי לחנות עם הפרטים הם התגמגמו והחליפו לו את המכשיר במכשיר חדש ושילמנו 100 ש''ח תוספת על אחריות.
המכשיר החדש, כן מקורי אבל גם הוא לא עובד הכי טוב, לא טוב כמו טלפון ששילמתי עליו אלפיים שקל.
עכשיו שמעתי משתי חברות שרכשו בחנות הזאת, שגם הן נעקצו, אחת קיבלה מכשיר מחודש-סיפור זהה לשלי, ואחת תיקנה שם מכשיר והוא נהרס שם יותר
לדעתי, הן מרמים בחורות שלא מבינות בזה במיוחד, כי כשאבא שלי הלך הם הביאו לו מכשיר חדש בלי בעיות.
יש משהו לעשות עם זה? יש למי לפנות?
יש לי אפשרות להתלונן גם על הפלאפון שלי, למרות שעבר יותר מחצי שנה?
תודה לעונים (:
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות