שאלה 85769
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

כשלון מכור מראש בטסט, יש מה לעשות? לערער? לוותר?

מאוכזבת בת 20 | כתבה את השאלה ב-21/08/15 בשעה 21:43

היה לי היום טסט ראשון באוטומט שהגעתי אליו מאוד מוכנה ואחרי הרבה שעורים. הייתי שניה וזו שלפני היתה טסט רביעי, עשתה טעויות אבל איחלתי לה לעבור וקיוויתי בשבילה שיהיה לה איזה נס, והיא באמת עברה אחרי נסיעה ארוכה והזדמויות לתקן את הטעויות במצבים דומים. ולא ככה היה איתי. ברגע שהתחלפנו ועליתי לאוטו, עוד בלי לנסוע סנטימטר הרגשתי שהטסטר מדבר אלי כמו למפגרת, התחלתי בנסיעה והוא שאל אם המורה לקחה אותנו לכאן, אמרתי שפעם אחת, ומאז הוא לא נתן לי לעשות החלטות לבד בכלל ואמר לי דברים ברמה של "כשיהיה ירוק תסעי" (תודה רבה באמת...) ואני מדגישה שהוא לא ראה אותי מבצעת שום טעות, זה פשוט היה היחס מהרגע שעליתי. אחרי זה נסעתי בדרך עירונית יפה ובלי טעויות ואז הא לקח אותי למסלול בין עירוני מתפתל מאוד מאוד. שם הוא כל הזמן דחק בי להגביר מהירות, היו סיבובים מטורפים ונסעתי בקצב שכל בן אדם שפוי היה נוסע בסיבובים כאלה ואז הבנתי שהוא לוחץ לי בטרוף על הגז, ואני באה לשים רגל על הגז ומרגישה שאין גז בכלל, כי הוא לוחץ עליו, ומהלחץ סטיתי טיפה לקו הצהוב ומהר החזרתי את האוטו למסלול הרגיל.
לא נתן לי הזדמנות לעשות פניות כמעט, שאני טובה מאוד בפניות, לא נתן לי הזדמנות לחנות אחרי שתרגלתי את זה המון והייתי מצויינת בזה, הרגשתי שלא נתן לי שום הזדמנות להראות את הנהיגה שלי ושתכנן מראש להכשיל אותי כי זה טסט ראשון. והכי קטע שהמורה אמרה לי שהוא לא מעביר בראשון אף פעם וכל מי שחוזר מטסט ראשון אצלו מתאר את אותן מהלך בדיוק, שהוא מתערב כל הזמן כדי להוציא אותך מפגר ואז מכשיל.
מה נראה לכם שאפשר לעשות? אני מאוכזבת מהאי צדק, היה עדיף לי להכשל על משהו אמיתי ומוצדק ולא כי הוא חיפש אותי, זה מה שהכי קשה פה.
יש בכלל משהו לעשות במקרים של אי צדק מול טסטרים?

האם יש מה לעשות?

לוותר ולשכוח, חבל על האנרגיות, בהצלחה בטסט הבא
 
24
לערער
 
38
כנראה הוא הכשיל מסיבה מוצדקת
 
4

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "לימודים וסטודנטים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות