שלום,
אני מנוי בחדר כושר בתל אביב (לא אציין את שמו למרות שמגיע לו פרסום שלילי) ולפני כשבועיים ביקשתי לבטל את המנוי. התקשרתי אליהם ואמרו לי שניתן לבטל רק דרך האינטרנט. מילאתי טופס דרך האינטרנט, חזרו אלי ולא הייתי זמין. התקשרתי בחזרה למספר ואמרו לי ש"האחראי על הביטולים לא נמצא ואת המשא ומתן אפשר לקיים רק מולו". הסברתי להם שאין משא ומתן, אני כבר לא גר בתל אביב, אני סטודנט ועובד ואני כמעט אף פעם לא זמין, הגעתי לשם בעצמי בבקשה למלא טופס ביטול- לא קיים אצלם דבר כזה. הדרך היחידה לבטל מנוי היא למלא טופס באתר ולהיות זמין כשמתקשרים אליך. בינתיים המנוי ממשיך כרגיל ואני מרגיש חסר אונים, זה נראה לי כמו בדיחה גרועה אבל לצערי זאת המציאות שאני מתמודד איתה כרגע.
מה הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם הסיטואציה הזאת? באמת שאין לי כוח או זמן להתעסק עם זה, אני ישן 4-6 שעות בלילה אני כל היום עובד או לומד.
אשמח לעצתכם.
תודה,
דן.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות