שלום,
אני סטודנט שלומד בחו"ל, ברגע שעברתי אז החלטתי לבטל את המנוי הסלולארי דרך אתר נתק (netek). במספר הטלפון שמתי את הטלפון של אבא שלי, הם התקשרו אליו והציעו לו "להקפיא" את הקו בחינם והוא הסכים כי לא יכל ליצור איתי קשר. זה דבר ראשון לא חוקי שהם עשו.
שלחתי שוב דרך אתר נתק אחרי כמה שבועות והאתר מסר לי שהפקס נשלח, הפעם לא חזרו לאבא שלי והפסקתי לקבל חשבוניות במייל לכן הנחתי שהמצב טופל.
אחרי מספר חודשים, פתאום אני מקבל חשבונית במייל על מנוי סלולארי...נכנסתי לפירוט האשראי שלי ואני רואה שעדיין ממשיכים לחייב אותי. פניתי לנציגים שלהם, הראתי בקשת ניתוק מ-4 חודשים אחורה ודרשתי החזר כספי - במייל תגובה קיבלתי רק את המילה "נותקת"...כשניסיתי ליצור עמם קשר הם התנערו מכל אחריות ואמרו לי שזו אחריותי ליצור עמם קשר אחרי בקשת ההתנתקות ולוודא שאכן נותקתי...WTF?? אולי אני גם אבוא להתנדב בסניף שלהם?? אמרתי לנציגה שאני בחו"ל, המנוי לא היה פעיל מזה 4 חודשים, שלחתי 2 בקשות התנתקות כבר, הם לא שלחו לי חשבוניות מזה מספר חודשים וממש חוצפה להשתמש בכרטיס האשראי שלי איך שמתחשק להם. איימתי שיחזירו לי את הכסף או שאני אלך איתם עד הסוף ומצידי אפילו על ה200 שקל המסכנים האלה אני אתבע אותם. הנציגה ניתקה את הצ'אט. צילמתי את השיחת צ'אט ויש לי תיעוד של הכל.
כל זה קרה לפני 3 חודשים, היום אני מסיים את הסמסטר ואת תקופת המבחנים והבנתי שאני יכול לתבוע אותם עד 10,000 שקל ללא הוכחת נזק.
כל הסיפור הזה באמת בזבז לי זמן ועצבים, בנוסף לזלזול וההתנערות - אני רוצה ללמדם לקח. אני זכאי לפיצויים? על איזה סכום?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2025