התחלתי לא מזמן לעבוד בחברת אשראי שאני משווקת את כרטיס האשראי שלה (כרטיס חוץ בנקאי)
בקיצור אני עובדת בחברה כבר חודש ובגדול הכרטיס הזה באמת נותן הרבה הטבות ואין עלות על הכרטיס חצי שנה ואם רוצים לבטל אז זאת לא בעיה.
אנשים מתעצבנים כי זה כרטיס אשראי ואין להם כוח להתעסק עם זה, או שמתעצבנים ולא מאמינים שנותנים להם הטבות וזה..
לפעמים צריך לעשות פסיכולוגיה ללקוח שהוא מקבל כסף והטבות (למרות שבתכלס הוא באמת מקבל כסף והטבות) ואני מרגישה לפעמים שאולי אני דוחפת יותר מידי ויש פעמים שאם אני מצליחה לעשות כרטיס אז יש הרגשה טובה אבל לפעמים יש ייסורי מצפון.
זה לגיטימי? אני לא מבינה למה אני מרגישה שאני עושה משהו רע, הרי הם באמת מקבלים הטבות אבל לפעמים מרגיש לי שאולי הלקוח לא רוצה ואנמ בכל זאת גוחפת לו ןאני בעצמי מתעצבנת שעושים לי את זה. אבל אין פה שום רמאות.
לעזוב את העבודה? הייסורי מצפון שלי הם לגיטימיים? אולי אני רגישה מידי? צריכה להשתפשף עוד קצת?
אשמח לתשובות כנות.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות