היי, בתאריך ה-27.7.18 עשיתי הזמנה של ספה ושני מיטות כולל מזרנים.
בעת ביצוע ההזמנה נאמר לי שאחת המיטות מעכבת את המשלוח ולכן אספקת שאר הרהיטים תתעכב.
נכתב בהזמנה שעד תאריך ה-23.09.18 כל הרהיטים אמורים להגיע אלי ובכוונה נתנו זמן אספקה ארוך מהרגיל כדי שלא יהיה איחור או בעיה כל שהיא בעיקר בגלל המיטה.
היום התקשרו כדי לתאם הגעה לרהיטים אך המיטה 'הבעייתית' לא תגיע ועוד ביקשו להאריך את זמן האספקה לחודש וחצי !
הם מוכנים לפצות בסכום קטן נורא, אבל זה ממש לא עוזר לי כי אני מתכננת לעבור דירה עם המשפחה ורק בגלל הרהיטים דחינו את המעבר!
מה הפיצוי שמגיע לי בכל העוגמת נפש הזו ? האם אוכל לבטל את הזמנת המיטה בלי לשלם דמי ביטול?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות