0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

לקחתי הלוואה לקראת הטיול הגדול. האם זה יצא לי שווה?

שיר בת 21 | כתבה את השאלה ב-26/11/19 בשעה 17:46

היי, אשמח להתעייץ איתכם ותגידו לי מה אתם חושבים. השתחררתי לפני חצי שנה ולא תכננתי לעשות טיול לדרום אמריקה כך שמהתחלה לא חסכתי לטיול הגדול.
לפני כ3 חודשים חברות טובות שלי התחילו לדבר על טיול לדרום אמריקה והתחילו לשכנע אותי . תמיד חשבתי שזה די בזבוז זמן וגם כסף אז אמרתי לעצמי שאם לא עכשיו אז מתי ? ואני לא עושה את הטיול הזה כי הם שיכנעו אותי אלא כי אני באמת זקוקה לו וכן אני די רואה את זה גם כחוויה וגם סוג של אתגר עבורי וזה משהו שאני כולכך מחכה לו כבר.. והכי מצחיק שאם תשאלו אותי עד לפני חצי שנה בחיים לא חשבתי שאגיד דבר כזה. ועכשיו פה מתחילה הבעיה . יש לי כסף בחיסכון 12,000 שקל ואני טסה עוד חודש ולצערי הרב זה לא יספיק לי כי אני טסה כמעט ל4 חודשים. כבר סגרתי טיסות הלוך וחזור ככה שאין דרך חזרה אני גם מצטערת מראש שלא תכננתי את הדברים כמו שצריך מבחינה כלכלית כי אני בדרך כלל הכי מחושבת שיש אבל לא בוכים על חלב שנשפך.
הלכתי לבנק ובקשתי הלוואה של 15,000 שקל ועם ריבית של 2.5פריים ( אני לא מבינה בזה ) אז אשמח אם תגידו לי אם זה שווה או לא. ובגדול היא כן אישרה את ההלוואה כי היא ראתה שאני עושה משכורת יפה 7000-7500 שקל ( זה משתנה) והיא פורסת לי את הלוואה ל12 תשלומים כל חודש יוצא לי 1300 שקל זה כולל הריבית כולל הכל. אני מפחדת לקחת הלוואה אבל מרגישה שאין לי ברירה ( אין לי אופציה לקחת מההורים) אני יודעת שאני כן אוכל להצליח להחזיר את הלוואה הזה כי אני בחורה מחושבת וישר איך שאחזור אתחיל לעבוד . מה אתם חושבים?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "פיננסי וכלכלה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות