שאלה 294436
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

קיימתי יחסים לא מוגנים עם גמירה בפנים, האם זה הריון או תופעת לוואי של הכדור?

עדן בת 20 | כתבה את השאלה ב-27/06/20 בשעה 15:04

ילאחר 24 שעות לקחתי פוסטינור יום לאחר מכן התחילו לי דימומים האם זה בטוח דימום של תופעות הלוואי או שיש סיכוי שזה דימום של הריון השמח לקבל תשובה ממי שכבר עברה את אותו מיקרה ⁦:-)⁩

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "היריון ולידה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->