שאלה 297222
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

האם לצאת עם שני גברים במקביל?

One That Got Away בת 90 | כתבה את השאלה ב-20/07/20 בשעה 14:34

צריכה עזרה! נמצאת באתר היכרויות ויצאו לי כמה התאמות. דיברתי עם שני גברים שהפרופיל שלהם מצא חן בעיני. עם הגבר הראשון עברנו לטלפון ומשם לדייט די מהר, היה לי מאוד כיף לדבר איתו, השיחות שלנו זורמות וגם הפגישה (דייט ראשון) פנים אל פנים הייתה סבבה. עם הגבר השני המשכתי להתכתב באתר כי כבר התחלנו לדבר, אבל הפסקתי קשרים אחרים באתר ולא נכנסתי לשיחות חדשות.

אחרי אחת השיחות בטלפון עם הגבר הראשון, אמר שהוא צריך לסיים כי חייב להספיק דברים (פירט מה והם לא קשורים לאתר). המשכתי בענייני וחמש דקות אחרי חזרתי לפלאפון לבדוק התראה שקיבלתי מהאתר היכרויות (כאמור - ממשיכה להתכתב עם הגבר השני אבל לא יוצרת קשר עם אחרים). לתדהמתי ראיתי שאותו גבר ראשון, שאמר לי שהוא חייב להספיק דברים ובגלל זה סיים את השיחה שלנו, מופיע באונליין באתר. חזרתי אחרי עשרים דקות לבדוק, והוא עדיין היה מחובר. מודה שנפגעתי, גם בגלל השקר וגם בגלל שאני צמצמתי שיחות עם אחרים. זה גרם לי לחשוב שאולי מצידו הקשר פחות טוב, כי עובדה שהוא עדיין מחפש, למרות שהוא כל זמן אומר שכיף לו איתי.

אחכ יצאנו לדייט שני. שוב היה ממש כיף, שיחות זורמות, אני נמשכת אליו וראיתי שגם הוא אלי :) בדייט הוא שאל פתאום עם כמה גברים מהאתר אני מדברת. הייתי בשוק מהשאלה, הוא כנראה קלט והחליף נושא. הוא גם זרק שהוא שתלטן, והניח כמעט כל הזמן את היד שלו על המותן שלי כשהיינו ליד אנשים. לא ממש היה נוח לי עם זה, החבר הקודם שלי מקסימום הניח יד על הכתפיים שלי, אבל ניסיתי לזרום. מעבר לזה הדייט היה די חלומי. מה הבעיה? שוחחנו בטלפון אחרי הדייט, ושוב אותו סיפור, מסיים את השיחה שהוא צריך להמשיך בעיסוקיו (שהוא אומר מהם ולא קשורים לאתר!) ואז מגלה אותו מחובר.


עכשיו הגבר השני הזמין אותי לדייט.


הבעיה שלי היא כזאת: כיף לי מאוד עם הגבר הראשון, מדברים כל יום, אבל הסיפור החוזר הזה שאני מגלה אותו באתר אחרי שקר מפריע לי. אישית מעדיפה להתרכז בגבר אחד, אבל מבינה שהיום כולם יוצאים עם כולם במקביל ואין לי בעיה. אני לא מתכוונת לשאול/הגיד לו מה לעשות, בעיני זה צריך לבוא ממנו אם הוא רוצה שנהיה זוג.


אם אנחנו לא שם, אז אין סיבה שלא אצא עם הגבר השני. אם אני יוצאת עם הגבר השני זה אומר שנותנת סיכוי אמיתי לקשר אחר.

לצאת עם הגבר השני לדייט?

כן
 
64
לא
 
5
לא יודע/ת
 
3

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (12) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "זוגיות"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות