שלום רב
רכשתי באזור מרץ כרטיס טיסה לברלין מחברת תעופה לאפריל.
עקב הקורונה וביטול הטיסות , הטיסה לא יצאה לפועל.
נסיתי ליצור קשר עם החברה טלפונית , אך זה רק הפנה אותי למייל של החברה.
שלחתי להם מייל, הם ענו ואמרו שהם מטפלים בכל פנייה ונושא , ובגלל הקורונה זמן המענה מתארך.
עברו חודשיים , ואני ממשיך לשלוח להם מיילים וליצור איתם קשר טלפונית אבל אין תשובה.
יש לציין שהחברה עדיין קיימת ומציעה חבילות נופש בארץ.
מה ניתן לעשות במקרה הזה? שלחתי להם כבר 5 מיילים , נסיתי ליצור קשר איתם טלפונית אבל כל זה לא עזר.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות