0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

האם כדאי להוציא את שתלי הסיליקיון?

להלה בת 23 | כתבה את השאלה ב-29/08/20 בשעה 16:16

היי לכולם,
אני מתחבטת עם עצמי כבר חצי שנה בדילמה גדולה ולא מצליחה להגיע להחלטה.
אני אתחיל:
החזה שלי בבסיס הוא די גדול, הבעיה שהוא נפול מאוד. ולא, אני לא מדברת על גרביטציה וחזה גדול שנופל כי ככה הטבע, אלא נפול כמו שני שקים בלי תוכן. כשהלכתי למספר מנתחים לייעוץ לניתוח להרמת חזה בלבד, נאמר לי כי מומלץ לשים שתלי סיליקון. הם לא אמרו את זה בשביל הכסף, אלא כי בפה אחד מסתבר שאין לי בכלל רקמת שומן בשד אלא רק רקמת שד. קיבלתי אף בחלק מהפעמים תגובות כל כך מעליבות בקשר למראה החזה שלי! אחד מהם, והמוכרים שבינהם, אמר לי שגם אחרי ניתוח הוא לא בטוח שהחזה שלי יוכל להראות טוב. שה"ציון" שלו עדיין יישאר בינוני ושכדאי לי לשקול אם לעשות את הניתוח בידיעה שהוא עדיין לא יראה כל כך טוב.
למי שלא יודע, רקמת שומן היא בעצם שומן שפשוט נמצא בחזה ובעצם נותן לו נפח ומראה מלא. לצורך הדוגמה, אם אני ארזה ואוריד שומן, זה יירד גם מהחזה. אם אשמין, גם החזה יתנפח.
אצלי אין בכלל רקמות שומן בחזה אלא רק רקמות שד, ככה שזה פשוט תמיד ובכל מצב ייראה כמו שני שקים תלויים בלי תוכן. כמו כן, הם הדגימו לי שעם הרמה בלבד בלי שתלים החזה שלי ייראה ממש קטן יחסית לקדמותו. השתלים לא אצלי במטרה להגדיל את החזה אלא בשביל למלא אותו, להוות מאין "תותב" למה שחסר שם שזה בעצם מילוי. המידה שלי נשארה אותה מידה.
בחצי שנה האחרונה אני מרגישה קצת לא שלמה.
אני תוהה אם אולי היה כדאי לעשות רק הרמה.
אני יודעת כמה בגדים הייתי יכולה ללבוש ועוד בלי חזייה אם היה לי חזה קטן יותר, וחזה גדול לפעמים עושה אשליה שאני שמנה יותר גם אם זה לא כך. יש לי גם תחושות לפעמים של רצון להיות טבעית בלי שתלים בגוף. אני מרגישה שכשמחמיאים לי על החזה שלי אז זה לא באמת מחמיא לי, שזה שקר ושזה בכלל לא שלי. כאילו אני לא מצליחה לקחת את השתלים כחלק ממני. למרות שאני יודעת שזה כמו שתל בשן, כמו פלטינות ברגל, כמו כל תותב אחר.
מצד שני, מחיר של תהליך כזה הוא בעצם כמו לשלם מחדש על הכל (כמעט 30,000 ש"ח על הסרת שתלים+הרמה מחדש!) כשאף אחד לא מבטיח לי שאהיה מרוצה הפעם ושזה ייראה טוב. זה אומר לפתוח שוב את הצלקות ובקיצור להמר. ואם אתחרט? אני ארצה למות מהמחשבה שבזבזתי 60,000 שקל בשביל להגיע כמעט לאותו מקום ולמה מלכתחילה לא עשיתי רק הרמה? ואז מה? אני או אשאר שוב לא שלמה עם החזה שלי, או שוב אשלם כ30,000 כדי להחזיר שתלים-לא בא בחשבון.

ההתלבטות היא כזאת...
להשלים עם זה שקיבלתי חזה לא משגע ועכשיו הוא נראה טוב וסקסי, והצלקות כבר עומדות להחלים ולהעלם, או ללכת על הטבעי ולהנות על הדרך מחזה קצת יותר קטן ונוח שאולי יכול לגרום לי להראות גם קצת יותר רזה?

האם כדאי להוציא את השתלים?

כן
 
7
לא
 
28

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות