תשמעו, אני מגיל 19 בערך מקריח.
כיתה יב המפרצים היו עמוקים כמו הבריכה של ה2 מטר לילד בן 10.
הייתי מקבל הערות מכל עבר נון סטופ סטייל״אתה מילואימניק או תלמיד?״ זה היה בית ספר צבאי ״עף לך הסכך״ ״צריך השתלה דחוף״ וכו וכו אלה עוד הרגועים.
עברו השנים גיל 24 אחרי שנאחזתי שנים בשערות האחרונות שלי ועשיתי קרחת.
אני מרגיש בן 40.
אני אומנם מאורס ובת זוג שלי נראת טוב אבל אנחנו יחד מגיל 18.
לא באמת יצא לי לשמוע פידבק של בחורות, אני לא מחפש יותר מידי אבל בואו לא כיף להסתובב בעולם בתחושה שאתה לא אטרקטיבי בעליל.
אני לא שרירי אבל גם לא שמן.
אםשר להגיד חסון.
קרחת מלאה חלקה עם זקן מדורג כזה שנראה טוב, מטופח מבחינת בגדים וכל זה.
מעבר לזה?
מרגיש שאני נראה פח.
יש בחורות בכלל שאוהבות קרחת? ברצינות.
איך אני אקבל את האישור הזה שאני נראה טוב? אני מרגיש פשוט פח עם עצמי כבר כמה שנים טובות וזה לא נראה שלא ילך לאיפשהו אי פעם. אגב השתלה, אי אפשר במצבים מסוימים של קרחת לצערי.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות





כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

































2026