0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

הרוכסן נפתח באוטובוס וראו לי את האיבר, איך להתמודד עם הפאדיחה?

מבוייש בן 16 | כתב את השאלה ב-12/11/20 בשעה 18:27

אז נסעתי באוטובוס לחנות בגדים גדולה לקנות גרביים ותחתונים כי נגמרו לי כל התחתונים. הייתי עם ג'ינס, עליתי על האוטובוס זה נסיעה ארוכה יחסית האוטובוס די מלא התיישבתי במקום פנוי בקצה האחורי של האוטובוס במושב שפונה עם הגב לנהג. היו רק נשים באזור לידי לא היו מקומות פנויים בכלל. מה שהתגלה מאוחר יותר שבגלל שלא היו לי תחתונים (נגמרו) הרוכסן היה במקרה פתוח והאיבר היה בחוץ (אז לא ידעתי את זה) אף אחת לא העירה לי על זה, כן שמתי לב שמסתכלות עליי קצת וכן 45 דקות נסעתי בלי שהעירו לי. במבט לאחור היו זוג צעירות שהסתכלו עליי וצחקקו בינהן, ואכלתי סרטים באוטובוס למה הן צוחקות. בנסיעה גם התחלפו נוסעים באזור שלי והיו במקרה הזה רק נשים, ואכלתי סרטים למה מסתכלות עליי. אחרי זה באו שלוש נשים והתיישבו בשלוש המושבים הפנויים בריבוע שלי אחרי רבע שעה נסיעה אחת שמולי אומרת לי (לא בשקט) "תסגור את הרוכסן רואים לך את הבולבול" אני סוגר כמובן כולי מבוייש ולא יודע איפה לקבור את עצמי אבל אין לי מקום לעבור. היא אומרת לי לא נורא קורה לכולם דברים מביכים ושואלת למה הוא נראה ככה? (אני רוסי בלי ברית) אני מנסה לשתוק לא לענות. (חוסר טאקט מטורף גם ככה אני בבושה מטורפת) חברה שלה שיושבת לידי אומרת זה בגלל שלא חתכו לו.
ההיא אומרת פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה. ושתבינו האוטובוס מלא (בנשים איפה שאני יושב) והן מדברות בקול חזק יחסית. אחרי חמש דקות עברו נושא חשבתי זהו נגמר. היא שואלת אותי למה אתה לא שם תחתונים? הסברתי לה שאני נוסע לקנות עכשיו, שואלת אותי אחרי זה בן כמה אתה, עניתי לה, והיא אומרת לי אל תדאג יש לך עוד זמן שיגדל. כולן מסביב מתחילות לצחוק ולצחקק ובשבילי זה כבר מספיק קמתי ויצאתי חיכיתי לאוטובוס הבא.

מה אני בא לשאול.
1. למה כל כך קשה להגיד לבן אדם בשקט שיסגור את הרוכסן. 45 דקות נסיעה כולן מסביב נשים חלקן מבוגרות חלקן נראות כ 20 חלקן בגילי למה איפשר להגיד לבן אדם ולחסוך ממנו את הסיטואציה של הישיבה באוטובוס עם איבר מין חשוף וכולן מסתכלות ואולי גם צילמו אותי. (אם היה גבר אני בטוח שהיה אומר לי)

2. מזה החוסר טאקט הזה מילא להעיר על זה בקול רם ולא להגיד באוזן, ועוד אחרי זה לשאול אותי שאלה על האיבר? (למה נראה ככה) זה נורמלי לדבר על איבר מין של מישהו זר לידו? והחוסר טאקט הכי גדול זה היציאה בסוף "עוד יגדל" וכולן מסביב צוחקות (לא כולן אבל חלק בעיקר הצעירות)
הנשים שהעירו נשים בנות 30 בערך חשבתי בגיל הזה כבר יש טאקט. זה אותו דבר כמו שאני יגיד למישהי באוטובוס למה את בלי חזיה הפטמות שלך בולטות, או לא שמת תחתונים היום בפות שלך בולט. רק שבמקרה כזה זה ייחשב הטרדה מינית כשזה מכוון לאישה אבל לדבר על איבר מין של נער מול כולן שגם ככה אני מתבייש בו בגלל שאני לא נימול ויש הרבה עור. הורידו לי את הביטחון לרצפה פשוט.

מה אתם חושבים על הסיטואציה

לא קרה כלום פאדיחה. הנשים חסרות טאקט
 
9
היו צריכים להעיר לך על זה בשקט עוד בהתחלה
 
32
הנשים צודקות זה בעיה שלך שנפתח הרוכסן
 
6

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (6) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "חברים ואנשים"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות