הסיפור שלי הוא קצת מוזר....
בזמנו הוצאתי רישיון על חשבון הצבא, בשביל "לחסוך". הפכתי לנהג, אבל הייתי כל כך גרוע בנהיגה ששלחו אותי ל"קורס" פסילת רישיון (כן, בצה"ל יש קורס לפסילת רישיון) שבו בא בוחן, יושב איתך בנהיגה ואז אתה מקבל נכשל. זה מהות הקורס.
ואז כעבור זמן מה הגיעה אלי מכתב שאני צריך להתייצב בלשכת התעבורה "לטעון את טענתך". לא התייצבתי כי צה"ל זה לא בדיוק תוכנית כבקשתך שאתה יוצא מהבסיס כי יש סידורים.
אז שלחו לי מכתב נוסף שאני צריך לבוא ולמסור להם את הרישיון. בשביל לקבל אותו בחזרה עלי לעבור מבחן. ועד עכשיו במשך 13 שנה זה לא ממש היה לחוץ לי להוציא רישיון מחדש.
עד שהגיע הזמן והצורך. אבל אין לי מושג איך בכלל מתחילים עם זה. בפעם הקודמת, צה"ל לקח על עצמו את כל הניירת וכדו'. פניתי בכתב למשרד הרישוי וקיבלתי תשובה " רישיונך כבר לא תקף ועליך לעבוד מבחנים מחדש לצורך רישיון נהיגה ישראלי. "
לא ממש מסביר מה צריך לעשות.
אני מניח שאני חייב לעשות שיעורים. בפעם הקודמת, הרכב של המורה שימש גם את הבוחן, נראה לי זה הנוהל בכללי. אז גם ההרשמה לטסט היא דרך המורה?
ואיך בכלל מוצאים מורה לנהיגה? לעשות חיפוש בגוגל אני יודע, אבל אני לא יודע איזה מהם באמת טוב ולא יצא רמאי.
ושאלה אחרונה: מה המחיר השפוי והסביר לשיעור נהיגה? וכמה כסף לתכנן להוציא? ברישיון הקודם עברתי בטסט עשירי.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות