שלום לכולם,
אני עולה חדש שגר בישראל. אני יודע שיש פטור ממס על הכנסות מסוימות מחו"ל למשך 10 שנים, אבל אני רוצה לדעת מראש מה צריך לעשות כשזה ייגמר, כדי להישאר מסודר מול רשות המיסים.
פניתי לרשות המיסים ושאלתי:
איך מדווחים על עצם קיומו של חשבון בנק בחו"ל גם אם אין ממנו הכנסה?
איזה טפסים צריך למלא, ומתי?
האם אפשר לעשות את זה לבד, בלי רואה חשבון?
לצערי ענו לי רק שאני צריך להתייעץ עם יועץ מס, בלי להסביר מה החוק אומר או איך מדווחים בפועל.
אשמח לשמוע ממי שכבר עבר את זה או יודע איך זה עובד.
תודה מראש!
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות