אני נמצא כבר שנה במערכת יחסים עם מישהי
בחורה חמודה דואגת מכילה מפנקת בקיצור הכל ברוך ה׳
אבל תמיד תמיד המשפחה שלי לא הסתדרה איתה תמיד חשבו שמגיע לי טוב יותר שאני צריך בחורה יפה יותר חכמה יותר מוצלחת יותר
היא כרגע עובדת במשרד היא תרצה ללמוד בעתיד משהו כרגע היא פחות מעוניינת היא מרוויחה סכום יפה של 11000 שקלים נטו ומבחינתי זה מספיק
אני רוצה לבנות איתה את החיים שלי הרי בנות יפות ומוצלחות יותר תמיד יהיו ואני מרגיש שהיא הבחורה שמספיקה לי היא באמת נותנת לי את כל כולה
אני רוצה שנה הבאה לעבור לגור איתה כי אני מתחיל לימודים מחוץ לעיר ומפחד מתגובה של ההורים שלי תמיד הייתי ילד מרצה אבל עכשיו בלילות אני לא נרדם מהתקפי חרדה מה אני עומד להגיד להם הם לא רוצים שנהיה ביחד הם לפעמים דוחפים אותי להיפרד ממנה ואומרים כמה היא מזעזעת וכמה מגיע לי טוב יותר ואני פשוט מגלגל עיניים ושורד
אבל בזמן האחרון המצב הנפשי שלי לקוי אני לא ישן טוב אוכל פחות כי אני ממש חושש משנה הבאה במיוחד כשההורים שלי הם אלו שממנים לי את הלימודים ואני מפחד שהם לא יממנו לי אותם במידה ואני אעבור לגור איתה ביחד יש לי ממש חרדות ופחדים מזה
היא בת 22 ואני 23 לפעמים אני לא מסוגל להסתכל להם בעיניים מהפחד שהם יזכירו אותה
וכן אני מנסה לעמוד מולם אבל זה קשה
היא בחורה ללא משפחה כל כך היא בקשר רק עם אמא שלה ואח שלה וזו עוד נורה אדומה מבחינתם
מה לעשות ?
סליחה על החפירה ותודה מראש
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות










































2026