באמצע כיתה ח' (היום אני בכיתה י') התחברתי עם שתי בנות שאיתן למדתי באותה כיתה. החברות איתן הייתה בגדר פשרה מבחינתי, והחלה רק משום שפחדתי להיות לבד בהפסקות, דבר שנראה בעיני כמוזר באותו זמן. כמו כן, מאחר שאני לא משתמשת בטלפון בזמן הלימודים, ישיבה לבד באיזו פינה בבית הספר ובהייה בחלל לא נראתה לי הדבר הנכון לעשות. התחלתי להתחבר איתן, ועם הזמן התחלתי לשתף אותן גם בתחומי העניין שלי, שלא עניינו אותן כלל. זה קרה לאחר יותר מחצי שנה, כשנמאס לי לשמוע אותן מדברות רק על הלימודים ועל "האנטומיה של גריי". מנובמבר עד מרץ חשתי מועקה בכל פעם ששהיתי בחברתן. במרץ התחלתי להתרחק מהן בהדרגה. תחילה הייתי הולכת לשירותים, ללוקר או לברזייה בכל פעם שלא מצאתי את מקומי בשיחה, ולאחר מכן לא הייתי מצטרפת לשיחה מלכתחילה, ופשוט מבלה את הפסקותיי בשיטוטים במסדרונות בית הספר, עושה את כל הדברים שהמורות/ים תמיד אמרו שההפסקה נועדה להם (הליכה לשירותים, שתייה, לקיחת הספרים מהלוקר וכד'). בערך מאפריל ההתרחקות הזו הפכה לסלידה מהן. התחלתי להיגעל מכל מיני ניואנסים קטנים בהתנהגותן, עד שלבסוף מצאתי את עצמי "בורחת" מהן.
הרגשתי טוב כשהייתי לבד. ההפסקות הפכו לנעימות, והיה לי המון זמן לחשוב על דברים שהטרידו אותי, בלי "רעשי רקע". אל תשפטו- כאשר תאלצו להקשיב לשיחות על תכניות טלוויזיה שאתן/ם לא מכירות/ים במשך יותר משנה, הדברים שיאמרו לאורך השיחות ישמעו לכן/ם כלא יותר מרעשי רקע.
אני לא לומדת איתן באותו תיכון. עברתי ללמוד בעיר אחרת, בגלל המגמה שבה אני לומדת (אחת ממגמות המוסיקה הטובות בארץ). לא דיברתי איתן מאז ה-19.6, ואני לא מתגעגעת בכלל. למעשה, אני שמחה שהקשר איתן נותק. עם זאת, בקרוב יחול יום הולדתה של אחת מהן, ואני לא יודעת האם לומר לה מזל טוב. אני חושבת שזה יראה תמוה להתקשר אליה אחרי שלושה חודשים שלא דיברנו ולומר לה מזל טוב, אך מצד שני היא תעלב אם לא אעשה זאת (גם ככה אני מניחה שניתוק הקשר עלול היה להיתפס בעיניהן כמעליב).
האם עליי להתקשר אליה ולאחל לה יום הולדת שמח, או לא לעשות דבר? אני מעדיפה לא להתקשר, אך לא יודעת איך זה יתפס בעיניה.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות