שאלה 163662
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

רע לי בצבא, מישהו גם בהתחלה לא הסתגל חברתית בבסיס ואחר כך כן מצא את המקום שלו?

עצובה בת 18 | כתבה את השאלה ב-03/04/17 בשעה 12:54

לא מזמן התגייסתי, התרגשתי לקראת הצבא, חשבתי שזה יהיה מקום שבו אכיר חברים לכל החיים, כולם נתנו לי אשליות שזה מקום כיף ומצחיק ושיוצרים שם חוויות.. אז מה שונה בי? למה אני חוזרת כל יום הביתה ובוכה? בחיים שלי לא הרגשתי כל כך לבד, תמיד אני שמחה ומחייכת וצוחקת ואף פעם לא הייתה לי בעיה של חברים, לא תמיד היו לי הרבה חברות בעיר/בית ספר אבל היה לי חברים ממסגרות אחרות, חלק מהחברויות נגמרו ותמיד הגיעו חדשות וחלק נשארו ותמיד הייתי מוקפת אנשים ומלאת ביטחון עצמי, אני אפילו לא זוכרת את עצמי עצובה, תמיד שהייתי עצובה זה היה לאיזה חצי שעה וזהו, אז איך פתאום אני עצובה כבר חודשיים? אני לא יודעת איך לצאת מזה.. הגעתי לבסיס החדש עם עוד 4 חדשות, בהתחלה הסתדרתי איתן ואפילו התחברתי מאוד לאחת מהן, שלא הפסיקה ללכלך על מישהי אחרת ופתאום הן החברות הכי טובות וממני היא שכחה לגמרי.. כל הבנות שאיתי במשרד ממש חמודות וקיבלו אותנו יפה אבל תמיד היינו כל החדשות ביחד וזה הרגיש לי שאם לא אסתדר עם הותיקות אז תמיד יהיו לי את הבנות שהגיעו איתי, ועכשיו אנחנו שם כבר 3 חודשים ואני מרגישה שכל הבנות החדשות כבר מצאו את מקומן, התחברו לותיקות והתחברו עוד יותר ביניהן, ורק אני נשארתי לבד, אין לי חברות לצאת איתן להפסקה אפילו, לפעמים אני ״נדחפת״ לשיחות רק כדי לא לשקוע בתוך הבדידות הזו, רובן גם יוצאות ביחד אחרי צהריים מעבר לשעות הצבא ורק אני הלא קשורה, הברירת מחדל, זו שיצאו איתה להפסקה רק אם אין עם מי..
הצבא הכניס אותי למין דיכאון, שאני שקועה בו ולא מצליחה לצאת ממנו, אני מנסה כל הזמן, להשתלב ולהכיר ושום דבר לא הולך לי, זה מוריד לי מכל הביטחון ומכל הערך עצמי שלי, כל מה שתמיד חשבתי על עצמי נעלם, פתאום אני מרגישה חסרת ערך וחשיבות למישהו, שאף אחד לא אוהב אותי, שלאף אחד לא אכפת ממני אפילו.. פעם הווצאפ שלי היה קורס מהודעות והיום יש לי הודעה פעם בשעה.. נכנסתי למלא פחדים בגלל זה.. פתאום נכנסו לי מחשבות שבחיים לא יהיה לי חבר, או שאני בחיים לא אצליח להכיר יותר אנשים ולהתחבר איתם, אפילו שאני בחיים לא אתחתן ואביא ילדים, אני מרגישה כל כך רע איך זה שמילדה שאוהבת את החיים אני רק רוצה להיעלם?..

אני חושבת שהדבר היחיד שיכניס בי אופטימיות זה לשמוע אם מישהו גם בהתחלה לא הסתגל חברתית בבסיס ואחר כך כן מצא את המקום שלו..? זה נורמלי שאני 3 חודשים שם ועדיין לא מצאתי לי חברות? יש עוד סיכוי שזה ישתנה ושאני אכיר בצבא אנשים?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (2) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מהבקו"ם... ועד מתי?!"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות