0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

הלייזר עושה לי פצעים אדומים ושיערותמתחת לעור, מה לעשות?

סופיה בת 19 | כתבה את השאלה ב-21/07/19 בשעה 11:34

היי אני בחורה בת 19 , התחלתי לפני 5 חודשיים לעשות טיפולי לייזר בכל הגוף אצל קוסמטיקאית פרטית !
התחלתי להתמודד עם קשיים עם הגוף שלי!
הפכו לי כל הרגליים פצעים אדומים ושערות מתחת לעור
וזה נראה מאוד מגעיל! אני מתביישת מאוד!! לא יודעת מה לעשות!

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (3) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->