שאלה 306917
אילוסטרציה אילוסטרציה
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

מרוסקת נפשית, למה פסיכולוגים לוקחים 400 שקל?!

בעיות בת 19 | כתבה את השאלה ב-20/10/20 בשעה 18:18

בגלל כל הקורונה לא עבדתי כמו הרבה אנשים שאיבדו את הפרנסה שלהם לא עבדתי והרבה כסף הלך, ניסיתי לרפא את הנפש שלי בעצמי ולנסות לעזור לעצמי להשתקם וכל הבעיות הנפשיות לא נגרמו בגלל הקורונה. כבר המון שנים שאני נמצאת במצב הזה והולכת לפסיכולוגים . אף פסיכולוג לא הצליח לעזור לי עם הבעיות והרגשתי יותר גרוע, אני מתוסכלת לא מפסיקה לבכות כל יום הבעיות רק הופכות להיות מיום ליום יותר גדולות וקשות.אני לא בקשר עם המשפחה שלי ואין לי חברים אני לא עובדת ומחפשת כרגע עבודה בשביל לממן את הטיפולים שאני רוצה לקבל הכל יקר מידי טיפול שעולה 380 שקל על פגישה של שעה שעוברת במהירות מבלי באמת לקבל אוזן קשבת ועזרה. אני לא רק צריכה שיקשיבו לי אני צריכה גם שיעזרו לי כי אני כבר התייאשתי מעצמי ולא מצליחה להרים את עצמי כבר שנים, אני מרגישה נורא אני כועסת על כל הסביבה שלי שעזבה אותי כשראו אותי נופלת ואבודה ולא התייחסו. תמיד עזרתי לאנשים תמיד חיבקתי והקשבתי והייתי שם בשבילם גם כשהייתי במצב לא טוב תמיד רציתי לשמח אותם ושמתי את עצמי בצד כי חשבתי שזה הדבר הנכון לעשות בשביל לגרום לאנשים להיות יותר שמחים בחיים אבל כשאני הייתי צריכה אותם הם כעסו עלי והתרחקו האשימו אותי בבעיות של עצמי..
אני לא יושבת רגל על רגל ומחכה שמישהו יעזור לי אני תמיד מנסה לעזור לעצמי ולעשות דברים שעושים לי טוב ואני מרגישה שאני יותר נופלת ומאבדת את עצמי, למה פסיכולוגים לוקחים כל כך הרבה כסף על פגישה של שעה שכמעט ולא עוזרת? למה הם לוקחים אפילו יותר מ300 שקל על זה שהם יושבים בכסא ומקשיבים לבעיות שלי ולא תמיד יודעים מה לומר לי חוץ מלהנהן לי ולחייך?
אפילו הכסף שאקבל לא יספיק לי לטיפולים אני עוד צריכה לממן את עצמי אני לא בקשר עם המשפחה מה שאומר שאני צריכה לשלם על דברים ועל דירה מה נסגר עם המטפלים שלוקחים הרבה כסף!?
למה צריך לשלם הרבה כסף בשביל שיקשיבו לי? זה לא מגיע לי בתשלום פחות? או בחינם? בחינם אני לא מתכוונת למטפלים כי ברור לי שאני לא אקבל טיפול בחינם אני מתכוונת לאנשים שאני מכירה ושעזבו אותי
כבר התייאשתי אם יש למישהו משהו נחמד לומר שיעודד ויתן תקווה אני אודה מאוד תודה מראש לכל מי שיענה לי וקרא את מה שכתבתי

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (49) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות