שאלה 328316
 
הזמן
 
דווח
 
נהל
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, 0 השתתפו בסקר ו-0 דרגו את העצות.

נשירה בגלל שמפו

אנונימי8262פ1 בן 17 | כתב את השאלה ב-10/06/21 בשעה 18:03

הייתי אצל רופא עור מכיוון שהיה לי קשקשים והוא המליץ לי על שמפו בשם אלפוסיל השתמשתי בשמפו הזה בערך חודש ולא רק שהקשקשים לא נעלמו התחילה לי נשירה מסיבית והשיער שלי נהיה דליל מעולם לא הייתה לי נשירה והיא לי שיער עבה לפני רק עכשיו נפל לי האסימון שאולי השמפו עשה את הנשירה ואני די בטוח שזה בגלל השמפו.
השאלה שלי היא נראלכם שאם אני אפסיק להשתמש בשמפו הזה השיער שלי יחזור לקדמותו מתישהו כי אני ממש לחוץ עכשיו שאני אקריח או לא יודע מה בגלל השמפו הזה

אם אפסיק להשתמש בו השיער יחזור לקדמותו?

כן
 
3
לא
 
0

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה
כשזה מגיע לבריאות... העצות שלנו יכולות לעזור, אבל לא מחליפות ייעוץ רפואי

עצות הגולשים (4) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "שומרים על הגוף"

חדשות במדור
אקראיות במדור

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות

-->