ערוץ השאלות של האגודה למען הלהט"ב
  0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

יציאה מהארון המצב מסובך. מה לעשות?

רועי בת 16 | כתבה את השאלה ב-14/05/20 בשעה 19:19

היי אני רועי לאחר הרבה זמן ובלבול אני כבר יודעת שאני אוהבת בנות לחלוטין ועכשיו קיימת הבעיה אצלי של איך אני יוצאת הארון הסיפור קצת מוזר
לגבי המשפחה היתה לי שיחה עם אמא שלי לגבי הקהילה הגאה בכלליות כזה לפני שנה אולי קצת פחות והיא אמרה שהם היה לה בן או בת מהקהילה הגאה תהיה מאוכזבת מזה אבל אין לה מה לעשות וזה הגביר את הפחד שלי להגיד לה ורק המחשבה שאני היה אכזבה בשבילה אוכלת אותי .
לגבי אבא שלי לא כל כך הרבה דיברנו על הקהילה הגאה הכי קרוב לזה היה שהוא התקשר לחבר שלו ואמר לו שהוא הומו ואוכל בתחת אז..
הם לא יעיפו אותי מהבית או משהו אם אני יגיד להם אבל אני גם לא חושבת שהמצב היה טוב ,אז אני די תלויה באוויר ולא יודעת מה לעשות.
לגבי החברים זה טיפה מסובך לא בגללם אלה בגללי בכיתה ז היה שמועה שאני לסבית ובגלל שפחדתי הכחשתי כל קשר שלי ולזה הענין שעכשיו אני יראה להם צודקים כואב לי ( אני יודעת שזה ילדותי אבל זה יותר מזה הכחשתי את זה כל הזמן והעובדה שהם צדקו כל הזמן וזה יצדיק אצלם את מה שהם עשו לי ,ומה שהם עשו היה לא בסדר לעשות לכל אחד) .
לגבי עכשיו אמרתי לילדה אחת מהבית ספר שלי אבל היא בכלל לא חברה קרובה שלי היא ילדה שהכרתי ממש עכשיו בהסגר וזה היה ממש סבבה כי היא לסבית גם . חברים שלי די חושדים כבר שנה וצוחקים איתי על זה פשוט אני מפחדת להפסיד כמה דברים הם החברות הכי טובות שלי כאילו לישון אחת אצל השניה ולמדוד בגדים וזה לא יודעת כאילו לא בא לי להיות יוצאת מן הכלל ושיחשבו שאני הולכת לתקוף אותם רק כי אני אוהבת בנות
בכללי קיים בי הפחד להפסיד מלא דברים שהולכים אצלי טוב כרגע יש לכם אולי עצות של מה שאני אמורה לעשות?או מישהו שהיה באותו סיטואציה כמו שלי?

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (1) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "גאווה"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות