0 אנשים צפו, 0 כתבו עצות, ו-0 דרגו את העצות.

נמאס לי שאנשים שופטים רק בגלל נטייה מינית!

רום בן 22 | כתב את השאלה ב-07/10/15 בשעה 15:28

ממש קשה לי לתאר במילים את מה שאני עובר מדי יום,שעה,דקה ואפילו כל שנייה.
לא, אני לא דרמטי.
אני רק נולדתי עם נטייה מינית שונה ממכם.
כן אני הומו כן אני בארון בגלל אנשים שלא מבינים כל פעם שהם פותחים את הפה שלהם הם עושים רק נזק. קשה לי לחיות 22 שנה בשקר שאני אוהב בנות ואני חושב רק על לזיין כוסיות... לאנשים קשה לשמור על סוד קטן כמו יומהולדת ואני צריך לשמור על מי שאני רק בגלל שנולדתי שונה, אני לא הייתי בוחר בלהיות הומו אף אחד לא היה בוחר להיוולד כך, לעבור מסחת של התעללות נפשית מצד המשפחה שלך החברים הכי קרובים ובעיקר מעצמך.
כן נכון הכרתי הרבה אנשים מדהימים מהקהילה שחלקם בארון וחלקם לא, ולכולם נמאס מההתנהגות הברוטלית שאנשים מתנהגים בה כמו לצעוק ברחוב "הומו" או "תתרחק ממני יא הומו" מה אם אנחנו הייתי קוראים לכם "הטרו" או "אל תגע בי אני לא רוצה להדבק מהטרוסקסואליות שלך".
מתנהגים אילנו כמו מחלה.
אז נמאס לי... די.... אתם חושבים בכלל שיכול להיות שאתם אומרים את מה שאתם אומרים מול בנאדם שאתם אוהבים ובעצם אתם לא פוגעים בו?! התשובה היא לא!
תפסיקו להיות יפהי-נפש ולחשוב שאם אתה מהקהילה הלה"טבית אז אתה בנאדם מאוד מיני או שיש לך איידס או שגבר מתנהג נשי ואישה מתנהגת גברית או שכולנו שמואלנים כל אלו סטריוטיפים.
תנו לי לנפץ חלק מהסטריוטיפים האלו.... אני הומו גברי ששבחרתי בליכוד שירתתי בצבא ביחידה קטנה שבטח לא שמעתם אליה קוראים לה סיירת מטכ"ל, אין לי איידס ואני ממש לא חושב כל היום על סקס.
סיכנתי את החיים שלי למדינה הזאת בכדי לחיות בה בלי זכויות, בלי הכרה.

יש לי חברים מכל הדתות וכל המגזרים ואף אחד לא יודע שאני הומו, קשה לי כל הזמן לשמוע אותם ואתכם מזלזלים ומטנפים על אנשים שאתם בכלל לא הכרתם ואפילו לא ניסיתם להכיר.


קצת חומר למחשבה:
תחשבו טוב טוב מה שאתם אומרים או פולטים מהפה כי יכול להיות שאתם פוגעים בבן או בבת שלכם באחד מהאחים שלכם בחבר או חברה הכי טובים שלכם ואפילו במכר לעבודתכם יכול להיות שאותו בנאדם ישאר בארון ולעולם לא תזכו להכיר אותו באמת ותדעו שהוא לא יסמוך עליכם או במקרה הכי גרוע הוא או היא יתאבדו בגלל משהו שפלטתם בי ידיעה!

אצלנו, כל אחד יכול להוסיף עצה... גם מבלי להירשם!
אבל אנו ממליצים לך להירשם למערכת המייעצים
ההרשמה קצרה וללא שום תשלום.

אז, בשביל מה להירשם?

כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות

הוספת עצה ללא הרשמה

עצות הגולשים (18) כיצד להציג? מהאהודות מהפחות אהודות מהחדשות

  • בטעינה...

עוד ממדור "מה שעובר עליי"

חדשות במדור
אקראיות במדור

השאלות הנצפות היום במדור

היום
השבוע
החודש

עכשיו ב-AskPeople

עוררו עניין
חדשות