שלום לכולם,
אני עובדת בעבודה הנוכחית רק מספר חודשים והספקתי לעשות המון פרויקטים מוצלחים לצערי אני לא מסופקת מהשכר והעבודה לא מתגמלת אותי אז מצאתי עבודה במקום אחר. ואני עוזבת ברוח טובה מאוד. העניין הוא שהמנהלת שלי ביקשה שאני ילמד העובדים הקיימים על הפרוייקטים שעשיתי: איך התחלתי, מה עשיתי, מה מסקנות שהגעתי.
קיצר, את כל מה שאף אחד לא לימד אותי אלא למדתי בכוחות עצמי ובזכות כישורי בלבד וזה לא משהו מקצועי אלה יותר אישי כמו צורת חשיבה.
ואני לא ממש רוצה ללמד את הדברים האלו לאנשים שלא עשו לי חיים קלים שמה וגם לא רוצה לעזוב ברוח רע (כראה יצתרך קשרים עם מנהלת בעתיד).
מה לעשות?
ואיך מעבירים את הידע הזה בכאילו ובעקרון להחזיק את המידע החשוב רק אצלי?
תודה לעונים
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות