התחלתי לעבוד בתפקיד תומך IT במוסד חינוכי, אנחנו שני עובדים במחלקה. כבר חודשיים המצב הוא ככה שהפקידות שעובדות שם כשהן צריכות משהו הן פונות רק לעמית שלי בעבודה ישירות אף מתקשרות לנייד שלו, ואף פעם לא אליי, רק כשהוא היה בחופש של שבוע התחילו לפנות אליי. אפילו פקידות חדשות שהתחילו עבודה אחרי בשבוע עושות אותו הדבר.
כידוע העבודה של איש IT תלויה בקבלת בקשות או תקלות מצד המשתמשים האחרים.
כתוצאה מההתנהגות המתמשכת הזאת מצאתי את עצמי חסר מעש הרבה ימים ואפילו התחיל להיות משעמם וגם הרגשת ניכור.
אני בכלל לא חדש במקצוע, יש לי נסיון תעסוקתי עשיר מארגונים ומוסדות.
האמת שהתחלתי להרגיש שהמצב הקיים מפריע לי מאוד, בכך שאני רואה בהתנהגות זו חוסר התייחסות אליי וחוסר כבוד אפילו זלזול.
השאלה שלי האם מה שקורה במקום עבודה זה הוא מקובל ? או שבאמת התנהגות זו לא לגיטימית ומפלה ?
אשמח לקבל דעות והמלצות.
תודה.
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות