התחלתי עבודה חדשה לפני כחודש. יש עליי כמות בסדר של משימות, אך הבעיה העיקרית היא שהן רובן תלויות באנשים אחרים - כלומר, בשביל שאעמוד בדד ליין של המשימה אני צריך להפגש עם אנשי צוות אחרים (מהסיבה הפשוטה שאני עוד חדש בעבודה וכי אותם אנשים הם מקור הידע היחיד).
אני מוצא את עצמי פעם אחר פעם רודף אחרי אנשים, קובע איתם והם פשוט לא מגיעים או לפחות לא טורחים להודיע שיש להם משהו אחר. עד שיוצא שנפגשים, הפגישה היא מאוד תמציתית ומשרה אווירה שלא פתוחה ליותר מדי שאלות או התעניינות.
בשורה התחתונה, התחושה היא שלא מכבדים אותי ואת המאמצים שאני עושה בשביל להשתפר וללמוד. מה אני אמור לעשות? מה עליי להגיד לבוס שלי שלא עמדתי במשימה X כי Y בסוף לא יכל להגיע?
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות