אני אשמח לעצה אני מרוסקת ומדוכאת כבר תקופה
הצטבר לי מספר כלשהו של גברים שהייתי איתם מסיבות שלא הייתי במקום טוב עם עצמי,
משכתי אליי הרבה גברים זבל ונשארתי בהרבה סיטואציות שלא עשו לי טוב ובדיעבד אני מבינה הכל על ההתנהלות שהייתה לי באותה תקופה שלא הייתה נכונה כלפיי, רציתי קרבה וקשר
היום אני באמת במקום אחר וגם עשיתי תשובה
אני בזוגיות שהיא מעל חצי שנה והבן זוג שלי יודע הכל מהכל על העבר שלי, והוא ממש לא מקבל אותי או מכיל את זה
הוא בקושי עם ה״מספר״ ומבחינתו בחורה ששכבה עם הרבה גברים זה משהו שהוא לא מצליח לקבל
והוא לפני הקשר היה בדעה שהוא רק עם בנות ששמרו נגיעה או שמרו את עצמן ולא היו עם הרבה גברים
לא היו לי בעבר את הכלים שיש לי היום ואת מה שלמדתי בעקבות הכל ובהווה הכל מושלם בקשר וכל מה שתוקע אותו זה הקושי שלו עם העבר שלי
והוא אומר לי שהוא מנסה לעשות תהליך עם עצמו כבר כמה חודשים אבל כל יום זה עובר לו בראש.
אני באמת מרוסקת וזה גורם לי להרגיש שאולי אני באמת לא בסדר ושאין לי שום סיכוי לזוגיות
ואני לא יודעת מה לעשות, מישהי שהתמודדה עם אותה סיטואציה אולי ויש לה עצה לתת לי? אני אבודה
- עמוד הבית
- שאל שאלה
- שאלות חדשות
- שאלות שעוררו עניין
- עצות חדשות
- מה קורה כאן?
- מתחם הטיפים
- חיפוש שאלות
-
הרשמה | התחברות




















כתיבת עצות בקלות ובמהירות
מעקב אחר הדירוגים שהתקבלו לעצות שלך
מעקב אחר העצות שכתבת והתגובות שהתקבלו
ניהול התראות חכמות לתכנים שכתבת ושתרצה לעקוב אחריהם
ללא צורך בכתיבת פרטייך האישיים בהוספת עצות ותגובות






































2026